My Heart Beat

Wednesday 15 August 2012

Pemberian dr jiran Mak aku!!

Salam..
saja nk stori mory..
dh nak raya ne kan..
kena la kemas umah sket..

kemas2 jumpa lak satu beg plastik ne..
bila di bukak ada pemberian dr jiran2 mak aku..
lama dah perok situ..
maklumlah, kua pg blk mlm..
sabtu n ahad pon kadang bz,
bila masa lah nak kemas??
(alasan org ghajin..)hehehe

eceli brg ne, dorang kasi  dh 2/3 bln lepas..
masa dorang g Terengganu..
naik bas rombongan Cik Kiah..


T-shirt ne dr Kak Leha..

kaftan ne dr Cik Ramah..

mug ne dr Cik Ramah jugak!!!

ada 12 bijik semuanya..

Cik Ramah ckp pakai masa raya..
ohhhhh...wajib la cuci..dah nak raya ne kan..
(dh pakai jugak pon!!)

Ingat jugak jiran2 mak ne kat aku..
malu lak ghasanya..
org membeli kita merasa..
tima kasih daun keladi..:))


p/s: aku mmg rapat ngan jiran2 mak..maklumlah, 
dr aku kecik sampai anak dh besar membesar ngan dorang..




No comments: