My Heart Beat

Wednesday 15 August 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 25..)

Salam Rabu..
Alhamdulillah..dh 26 Ramadhan arine..

dh xlama lg nak rayeee!!
eceli byk kejaan nk buat..
umah lom kemas, baju raya lom cuci, baju lom masuk beg (nk blk kg da senang, da siap kemas..)
xper la, nanti aku wat slow2..

citer rezeki smlm..
sahur tu, aku masak..

megi kari..

ikan bilis goreng..

pastu, layankan anak dara aku makan almond london sampai dah kol 6 lebey..
aku biarkan ajer w/pon da lebey waktu imsak..
dia masih budak..belom baligh..
asalkan siang hari dia x makan!!


iftar tu aku x masak!!
ada jemputan berbuka di Philea Melaka Resort dr member lama..!!
eceli member aku ne jemput Konsultan Melaka utk projek dia kat Melaka..
dpt la tumpang sekaki..

org yg lanje aku smlm..
kawan masa belajar kat poli pd..
now dia dh jadi kontraktor..
kwn2 aku semua hebat2!!

mak pon aku angkut..
maklum la..org sponsor!! hehehe

dua beradik ne  kalu baik..
cuba time gado..gerammmmmmm!!

gigi tu dh teruk, makan eskrem..coklat mmg fav dia..

bdk kecik ne mmg potong stim!!
x sempat aku nak site visit kat stall2..
mkn pon belen2 anak aku..

masa iftar smlam jumpa gak member2 kamceng masa belajar..
Ali Azizan (Konsultan), Mat Shah (tukang rekomen Konsultan) kat member aku tu..
anak aku lak jumpa cikgu kat sekolah dia..(isteri Ali azizan..)
pastu, aku semeja lak ngan Hj Ariff (ex boss huby msa dia keje ngan Konsultan kat Melaka)
then ada ex boss aku juga..gang MPHTJ pon buka kat sana..
kecik jer dunia ne..

pas buka, aku g MYDIN lak..survey2 apa yg patut..belikan mak aku alas meja, alas kaki, brg dapur sket..
nk belikan mak tikar dia x kenan, arine or besok kena carik lg!!
nak carikan wana tudung, xsempat laa..si kecik meragam..


p/s: utk my BFF Lynn, tqvm lanjer smlm..
moga dilimpahi rezeki yg melimpah ruah..Aminnn..




No comments: