My Heart Beat

Friday 3 August 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 13..)

Salam Jumaat..
Alhamdulillah..14 Ramadhan arine..

ok..just nk share menu smlm..
sahur smlm aku hnya masak..

ayam goreng letak kacang buncis..

ngan nasik putih..
(syahmi je yg makan nasik..)

aku ngan anak dara aku mkn biskut cicah milo..

ngan roti..

kurma..

balik keje 5.30pm, bergegas balik anak2 kat umah mak..
dlm pala otak ngah fikir2 nak masak apa...
utk iftar smlm..
aku hanya masak...

sup ayam..
(syahmi yg abeskan..)

dan goreng telo mata kobau..
hehehhee

itu jer? hehhee..mak ada kasi ini..

nai impit..


kuah lodeh..

sambal tumis ikan bilis..

jadik la lontong..ehhehhehe

lps mghrib, aku tidokan si kecik sbb aku ada misi..
hehhehehe..

tadaaaaaaaaaaaa..
kek batik daaa...

tp xdpt mkn mlm td, makan sahur td..ehhehheh

p/s: kek batik dah diagih2kan kpd kawan2 yg bercuti dan kawan2 yg request..
habis sudahhhh!!!



No comments: