My Heart Beat

Monday 23 July 2012

JOM TAMBAH GENG BLOG anjuran EN ZAHARIN

Salam Isnin..

td BW kat blog En ZAHARIN..
dia ada buat GA (Giveaway)..
Segmen JOM TAMBAH GENG BLOG 2.0..

ermmm..
eceli,  aku x kenal pon dia ne, tp dia dh folo aku kat blog..
mestilah rasa terkejut n ofkoz juga appreciate..
tah dr mana dia skodeng aku..

 aku ada juga folo blog org, 
tp x der lak yg nk folo blk..
tu yg rasa appreciate sgt kat dia ne..

yg ada tu ada la..
mgkn sbb aku pon xder ramai followers kan..
dan dorang x kenal aku..
x kisah la..

aku create blog ne pon utk tatapan diri sendiri..
sapa2 nak baca tu, bacalah..
ehhh..panjang lak citer..
ehhehhee

ok..sapa2 yg baca ne, aku nak ajak uols join/support GA En Zaharin ne..


klik SINI..utk join dan syarat2 penyertaan..

Tag:

Ok, buat En Zaharin, aku ucapkan GUD LUCK!!
Moga capai sasaran  500 FOLLOWERS..
Pastikan aku dpt Hadiah Utama yekkk!!!


p/s: JOM la ramai2 support kengkawan!!



No comments: