My Heart Beat

Tuesday 24 July 2012

CARTA DIET AKU!! ^TT^

Salam Selasa..
Sungguh TT..wohoooo
kenapa? 
td otw g keje, aku singgah la Klinik Kesihatan Ayer Keroh..
saja nak timbang yg kua nombor..
ahaakkkkss

adoiyaaiii..
masa timbang 10 Julai 2012 berat 71.65kg
arine 24 Julai 2012 berat 74.3 kg
perghhhh..2 minggu naik 2.65 kg!!!

carta diet aku..
tensen lak nengok!!

smenjak PROGRAM DIET aku tu berakhir,
mmg aku makan jer kejanya..
nahhhh..amekkk ko!!
pastu nak tensen...
hehhehehhe

now aku dh x diet..
azabnya masa ikut PROGRAM DIET aritu..
dan RESULTnya pulak, tidak membanggakan!!
aku mkn je apa nak makan..
ne la padahnya..

last wk aku kena gastrik sbb perut x betol..
doktor cakap: u punya perut x betol, angin sudah naik kedada..,tu sbb u sakit dada, 
trasa mahu muntah, kepala sakit..
aku ketawa (dlm hati) sbb doktor ckp semuanya betol pasal simptom yg aku alami..
hahahhaha..xpenah2 kena gastrik..

utk bln puasa ne, harapan tinggi jugak..
dalam menunaikan kewajiban Rukun Islam ketiga,
sambil tu dapat merehatkan tubuh..
agar sihat dan cergas..dan juga dpt menurunkan lg berat bdn..
yg agak membimbangkan..
hehhehhehe


OK...kita tunggu result dh nak abesh puasa nanti ekkk..huhu


p/s: cakap jer x diet, dlm hati bimbang gak, berat akan naik lg.
.pastu aku ada beli gak produk lain..diet sendiri2..ehhehhe

No comments: