My Heart Beat

Wednesday 28 March 2012

mesyuarat agung PUSPANITA ke-30 peringkat negeri melaka..

Salam Hari Rabu..
selalunya rabu tanpa kata2..
arine aku nk citer panjang lebar pasal
MESYUARAT AGUNG PUSPANITA KE-30 PERINGKAT NEGERI MELAKA
yang telah dia adakan semalam kat Dewan Seri Negeri..

snap kat layar..

bekpes, dorang kasi snack plate sorang satu ko!!

jemput mam sblm mesy..

kat luar ada jualan, wajiblah cuci2 mata..

alat solek..n brg hiasan...

tupperware..

biskut2 n kuih2..

produk kesihatan..herbalife..

brooch..wajib beli la kak jemah tu..
minyak wangi, kain ela, baju budak2 n mcm2 lagi la..
siapkan fulus jer,...hehhehe

beli la jugakk!! biskut coklat bersalut kacang!!
balang kecik rm17..
(pinjam duit member, sbb bawak body jer..
pastu nak pulang balik duit dia xnak!! nyesal x beli dua..hahhahahah)

member aku beli jeruk..kasi kat aku..tq laling..

ok2.. mesyuarat dimulakan dlm kol 10 gitu...
sblm mesyuarat, ada la nyanyi2 sket..tim koir dr JAIM..
n ucapan dr SUK (penasihat)
dan wife SUK (pengerusi)
ada jugak insentif utk pelajar cemerlang..
anak SUK dpt 11A dlm SPM thn lpas..beshh nyee...

nak pose jap plzzz...hehhee

bila da 1/2 jam nak abes meeting, dorang kasi door gift..
ne yg paling beshhh!! dpt cendera kenangan..

vantage ko!! aku dpt mangkuk sup..

kawan aku yg lain dapat bekas susu..

lunch!!
meeting abes dlm ko 1 gitu..

p/s: thn lepas cendera kenangan dpt bekas 'tupperware'..tah mana campak pon xtaw..

No comments: