My Heart Beat

Wednesday 28 March 2012

bekas air cap 'tupperware' pemberian teman..:)

hehheh..
xder kejaan..
ngah delete pics kat hp..
sampai text masuk pon xley..
terjumpa lak pics ne..
sblm aku delete pics..
aku nk wat entry dulu..
gagagaga..

kat opis aku ne ada bekalan penapis air..
inilah ghupanya...

tapi kan..cepat jer habis..
kadang kalu aku nk minum air putih..
dah kontang..
sumer opismet ne ada la bawak bekas air masing2..
letak air putih..
pg2 dah isi air dlm bekas masing2..
utk bekalan hingga ke ptg setiap hari..

satu hari tu, aku ngadu aa kat member aku ne..
xder bekas air..
(saja mentel..padahal ada jer bekas air cap 'tipuware')
n botol2 mineral water..
hahhahha..
then, membe ne pon cakap,..
"xper kak..nanti dak atie bawakkan utk akak ekk.."
aku hanya mampu tersenyummm..:)

esoknya...
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


dlm plastik lg..


ihikkksss...cap 'tupperware'

merah jambu..i loikeeee!!!!~

tq laling..muahhh3..



p/s: moga murah rezeki awak, saya dan anda semua...

No comments: