My Heart Beat

Thursday, 3 April 2014

MRSM TERENDAK

Salam Khamis

31.3.2014 (Isnin)
anak bujang aku sah menjadi warga MARA..
dapat tawaran di MRSM Terendak..
walaupun lewat (panggilan ke2@3) aku pon xpasti,
 tapi aku tetap bersyukur..

walau macamanapon, aku dah pon anta surat rayuan utk pertukaran MRSM..
aku mohon tukar ke MRSM Gemencheh..
sebab apa?
Sebab, kat MRSM Gemencheh ada program Ulul Albab..
ada kelas HAfazan 30 juzuk Al-Quran.

Eceli ada 3 buah MRSM jer yg ada program Ulul Albab..
MRSM Gemencheh, Kota Putra dan Kepala Batas..
Masa temuduga dulu kat MRSM Kota Putra..
TAPI aku berharap anak bujang aku dapat kat MRSM Gemencheh..
xder la jauh sgt nak menjemput dan menghantarnya..
Harapan aku ne.. nak dia jadik orang yang berguna juga ada ilmu agama..
aduhhhh...air mata dah bergenang ne...(mood sedeyyy)
byk nak citer ne..tapi keadaan x mengizinkan...

layan gambar ajer la...
 
masa pendaftaran..
 
anak2 mmg rapat ngan babah dia..
 
lps kemas bilik..
#bilik bdk2 ne mcm kapal karam..aku siap sapu n lap meja study dorang..
kemas sekali buku2 dorang..aku pesan kat anak aku ckp ngan kawan2 jangan sepah2.. mama xsuka!!!
(pic meja study x amek lak..2 meja share 2 orang..1 bilik ada 4 orang, ada 2 org..
tgk keadaan bilik besar atau kecik...)
 
ok..da kemas bilik..
tu mmg almari utk seorang..
katil sebelah tu ada almari lain..
 
sedeyyy kena tinggal..tp buat muka ceria..


moga anak bujang aku ne jadi contoh buat adik2nya...
aku rasa, harapan semua mak bapak mmg cukup tinggi utk anak2 mereka
tapi semuanya mengikut kemampuan anak juga..
yang penting, kita kena bagi galakan dan dorongan agar dorang berkeyakinan dan berjaya..

~SELAMAT MAJU JAYA~
MUHAMMAD SYAHMI EBTISHAM
 
 
 
p/s: harapan mmg tinggi...inshaAllah, yg baik Allah tolong..
 








2 comments:

Ibu Lala said...

Alhamdulillah. Pandai anak ayu.

Nafira usof said...

Tumpang bangga jugak.
hehehe.
Doa kita sebagai ibu bapa sentiasa mengiringi hidup mereka kan~
Tahniah yer~