My Heart Beat

Tuesday 17 September 2013

celebrate besday diTAJA oleh FAMILY tersayang...

Salam Selasa...
sonok cuti panjang?
mesti lemau nak g keje arine kan?
hehhehe

last entri aku bg taw mesti mlm tu famili aku wat mkn2 mlm tu kan...
yeaahhhh...seperti dijangkakan...
mmg family mesti wat makan2..kalau ada besday kuaga/anniversary mak ayah la..
mesti la nak meraikan besday boy/girl tu kan..

pada aku, aku sangat kisah..
sbbnya aku yg sibuk wat makan2 time besday adik beradik..
tup2 besday aku x buat....sentappp la weyyyy!!!
hahahhahaha

ok...jom tengok picsssss!!!!

antara menu...
satey, nasik impit, rendang ayam, mihun goreng, siput sedut, epok2..
alhamdulillah...cukup makan adik beradik n jiran2..

da nama pon celebrate besday mesti ada kek kan...

ayah aku bacakan doa...

besday boy da x sabar nak tiup lilin...



bersama anak beranak, adik beradik n anak2 buah...juga jiran2...

tengokkk!!! adik2 aku xdpt nk baling telo kat aku..kete aku jadik mangsa...
tp xlama tu dowang cuci balik..berkilat sket keta..haha



Alhamdulillah...Syukur kepada Allah kerana masih dipanjangkan usia dan diberikan rezeki..
Terima kasih tak terhingga yang mengirimkan ucapan Hari Lahir..
dan juga yang mengirimkan hadiah....suka..sukaaaa...
Moga kita semua dilindungi, dirahmati dan disayangi Allah sentiasa....
Aaminnnn...


p/s: banyak ke dapat hadiah? hehehe...adalah jugakkk...yg penting doa restu dari semua...
tq uolsssssssss...love uols ketat2....muahhhhhhh


3 comments:

Ibu Lala said...

Wah bestnya ada acara makan makan. Meriah kan...moga happy selalu.

QA's ~ mamapapa said...

wahhhh...meriahnya k ayu...seronokkn dpt celebrate ramai2 meriah2 mcm ni :)

Ratu Hatiku said...

bestnya...tgk pun tau betapa meriahnya suasana tu.. :)