My Heart Beat

Friday 17 August 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 27..)

Salam Jumaat..
Alhamdulillah..da 28 Ramadhan arine..
InsyaAllah..lg 2 hari kita akan beraya..

ok..aku nak share rezeki aku smlm..
sahur smlm, bgn lambt lg..
hanya goreng telo utk anak bujang aku..
aku ngan anak dara makan roti n milo sajok..

utk iftar smlm, aku ke mahkota parade ada hal sket..
itupon dah sampai lebih 7.30pm, da maghrib pon..
beli air tin dulu utk anak2 buka puasa..
alhamdulillah..anak aku x kesah pon..
dorang suh aku uruskan keje aku dl..
nak g makan pon, semua restoren penuh sesak..
dah dekat kol 8pm br dpt berbuka..
alhamdulillah..utk rezeki smlm..

makan kat mc d..
beli 2 set dinner GCB ngan milo 
ayam (ala carte)

kalu ikut anak bujang aku tu, mmg xcukup utk perut dia..dia mkn gcb beger..
tp tgk smlm dia diam jer..dok kaco adik dia punya ayam..
nasib la adik tu makan sikit jerw..dpt la setengah ketul..mkn share2 ngan si kecik..

p/s: syukur rezekimu Ya Allah..


No comments: