My Heart Beat

Thursday 16 August 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 26..)

Salam Khamis..
arine dh 27 Ramadhan..
x lama lg dah nak rayaaa!!

ok..citer rezeki smlm..

sahur tu, dh bgn lambat..
hanya goreng telo mkn ngan nasik..
aku mkn roti sajok!!
(nasi cukup utk 2 beradik tu jer!!)

utk iftar smlm, aku x masak lg!!
ada jemputan dr kawan..
iftar di Holiday Inn, Melaka.

meh tgk aku mkn pe smlm..semua nak rasa..
tp ada gak yg x dpt nak rasa, sebab perut dh x muat..hehhe

mknn pembukaan..

ratah lauk-pauk lak..

mi bandung..

ABC..

eskrem..

kuih muih..

bakar2..

kambing panggang..

ahli majlis..

ngan shasha..(opismate)

ngan shahrir..(opismate)

sambil makan ada dendangan lagu..

aku bawak anak bujang n anak dara aku jer..si kecik xbawak..
kompem nk kejaukan dia jer kang..
memang menikmati la makan smlm..senak pewot!! hehehhe


p/s: to Rozaimi, tqvm ya lanjer akak smlm..tp tukang bayau x dtg lak sbb ada hal
 yg x dpt di elakkkan last minute tu...moga bertambah rezeki..