My Heart Beat

Tuesday 31 July 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 10..)

Salam Selasa..
Alhamdulillah..11 Ramadhan arine..
Syukur padamu..
masih diberi nafas utk menikmati pemberian-MU..

ok, jom tgk rezeki smlm..

utk sahur, en huby yg prepare..
hangat lauk mak kasi..
aku buat air ajer..

asam pedas mak kasi..

sayur mak kasi jugak..

telur goreng n ikan..

ada bubur lambuk dpt smlm (kat taman aku ms otw nk g iftar umah mak)
x kua dlm kete..bawak ke sahur..

iftar smlam, aku masak...

kueteow goreng x pedas..
maklumla..anak2 yg nak makan..
(sbnrnya nak msak kueteow kantonese..xjadil lak..)

then, aku hanya masak ..

kerang rebus..

ayam goreng..

pas dah berbuka n solat, bersiap ke kolam renang MBMB..
bawak anak aku g kelas..
smlm dah monteng..arine xkan nk monteng lg..
syahmi pon x g terawih sbb babah nya xder..

lps kelas, terus balik..
bdk2 makan apam yg aku buat kelmarin dlm kete..
moreh la tu ekkk..


p/s: sampai umah terus tidokan si kecik n diri sendiri..letihnyaaaa...


No comments: