My Heart Beat

Monday 30 July 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke 8 .)

Salam Isnin..
Yeahhh..arine dah 10 Ramadhan..
sedar x sedar..Alhamdulillah..
dgn rezeki yg Allah beri setiap hari..
Syukur padamu..
ok..aku nk share rezeki Allah bln puasa ne..

utk sahur..

sup telur..

ikan bilis goreng ngan bawang..

roti utk anak dara aku..

aku mkn biskut cicah milo..

kurma..

vitagen (anak dara teringin nak..)

iftar aku buka kat umah mak..
meh tgk apa mak masak..

ikan parang masak lemak cili padi..

sayur kacang buncis..

mak buat tepong gomak..

mak goreng kueteow..

apa ne? ngan serawa durian.. (jiran kasi)

wadeh..(huby teringin nak makan..beli..)

cekodok pisang (anak dara punya..beli gak..)

alhamdulillah..x terabeshh..
mak kasi lauk sket utk sahur esoknya..huhu

anak bujang aku ngan babah dia g terawih kat masjid umah mak..
aku ngan anak dara n anak kecik aku blk umah..
tertido sudah..bila dorang balik terawih..
dua beranak tu makan apa tah utk moreh..aku x ingat lak..
mana nk ingat, da belayar..huhu


p/s: bulan puasa mmg letih sgt..awal masuk tido..:)



No comments: