My Heart Beat

Wednesday, 25 July 2012

IFTAR MOREH SAHUR di bulan RAMADHAN (hari ke4..)

Salam Rabu..
arine dah ke 5 Ramdhan..
so, citer Ramdhan smlm..

sahur..aku msk mknn kesukaan ramai..
ape dia??..jommm!! huhu

megi ayam..:)

makan dgn nasi, telo goreng n sambal ikan bilis + tempe..
alhamdulillah...

juada utk iftar pulak..
lps blk keje, bergegas aku ke umah mak amek anak2..
terus blk, msk nasi ..
pastu aku masak..

sup sayur

mi kuning yg telah di celurkan..

jadilah mi sup sayur.. hehhehe
(baca paper utusan..kat dlm sisipan mega ada resepi..terus nk buat..)

ne jer yg aku mkn smlm..alhamdulillah..

goreng ikan apa ne nama dia? lupa lak..

telo dadar..

kurma..

smlm ank dara aku amek kek batik ne dr umah nenek dia..ada 3 kpg..konon2 sekeping tu dia nk tinggalkan utk babah dia...ermmm aku tgk subuh td dah abeshhh..hahaha

anak bos mkn kemain..kaki sampai ke atas meja!!

masa ne baru mandi, xsempat nak pakai baju dia pon sibuk nak buka sama2..

anak bujang n anak dara aku mesti nak makan nasik bulan puasa ne..kena la masak sket..
sup sayur ley mkn ngan mi n nasik jugakk..

smlm xder moreh..lps iftar, aku mandi n maghrib..terus tidokan si kecik aku..
kol 2 pg br terjaga..isyak!!
tah kol brp la dua beradik tu msk tido..


p/s: bln puasa ne rasa letih sgt..tu yg nak buka puasa umah sendiri..ley rehat cepat sket..
kalu buka puasa umah mak, mmg la meriah..pastu mkn byk sgt nanti..



2 comments:

eT said...

waahhh...template kite sama la sis...hehe
btw, promo ramadhan utk sd2 tu saya offer rm160 termasuk pos...
harga pasaran rm180 (belum masuk pos) :)

http://izdiharshoppe.blogspot.com/2012/07/promosi-ramadhan.html

eyeyou said...

ok...tny dulu jer taww..tq