My Heart Beat

Tuesday 3 July 2012

aktiviti baru..MARI BELAJAR BERENANG!!

Salam..
nak citer aktiviti baru anak2..
BELAJAR BERENANG!!

eceli mama dia yg nak belajar..
tp dahulukan anak2..
mama dorang amek yg intensif senang sikit..
hihi..tp rasanya lepas raya kot!!
nak amek diving course sekali..
sbb now dah nak pose..
hehhee

citer dia mcm ne..
Bln November nanti, 
aku ada trip ke Mabul Island, Sabah..
flight da book..
 deposit pakej pon da bayar..
sooooo, WAJIB la pergi kannnn..

kat sana nanti aku nak ber scuba diving,
kalau nak diving..
dorang ckp, x pandai berenang pon xper..
tp mcm x konfiden jer..
saja2 je nak belajar..
at least utk diri sendiri jugakk..

So, plan utk cari pakaian renang pulak..
masa tu terfikir jugak, baik aku suh anak2 belajar berenang jugakk..
masa tu, anak bujang aku xmoh..
mgkn sbb dia badan besar, dia x konfiden..
tp aku paksa jugak carik pakaian..
anak dara aku mmg excited..

masa daftar utk belajar, 
terus boley masuk kelas..
ermmm..nampak si bujang aku lak yg excited..
setakat ini, dah 6 kali belajar,
dh 3 minggu la tuh..

si bujang dah nampak improve nya..
dia dh pandai berenang!!
u are amazing my son!!
u are great!!

anak dara aku lak, 
dah boley sikit2..
tp kick dia x cukup kuat..

aku tnya "napa x kick kuat2?"?
dia ckp " wana penat!!"

hihhihii..
(anak dara aku ne, comel je, kurus n santun sikit..)
sian anak mama..
x per, slow2 ok..
asal minat, sumer boley jadik senang..

so, anak da pandai,
aku xyah la masuk kelas..
suh anak ajar jer...
kikiki..

sedikit info pasal kursus renang ne..
QAA MARL SWIMMING CENTRE
KOMPLEKS RENANG MBMB (BANDAR HILIR)
PENDAFTARAN - RM 20
YURAN - RM 60/bln (8 kali)
ada pembejaran INTENSIF tapi lain harga laa..

JOM LAYAN PICS LAKKK!!

belajar kat KOMPLEKS RENANG MBMB
ne pool utk bdk2..

kolam besar..tempat belajar..

syahmi yg excited..

syahmi da level brp tah...belajar pakai fin pulak..

tgh acu saiz..

tgh belajar kicking pakai fin..

dok berehat sbb kaki cramp..sbb pakai fin tu kot!!

dah ok, kena masuk balik belajar..seeeee 12 kaki setengah tuuu!!

wana masih belajar kicking pakai float..

kena ikut giliran..

ne kejaan si kecik pulak..

xmandi kolam smlm..sbb babah dia xder..
mama dia xkuasa nak main air..


p/s: sonok lak tgk anak2 da terer..
kalu aku daftar sama2, ofkoz la aku pon da terer jugak kannn!!..


4 comments:

muaz said...

wahh sonok r..muaz pon nak joint jgk nti..tp entah bilerr..!!

eyeyou said...

nanti kalo blk melaka, ley ikut sufi..jadual belajor hr ahad n isnin mlm..sufi main2 air je, yg belajornya abang syahmi n kak wana..

muaz said...

insyaallah...mak long nti g sabah jgn lupa g dejavu dikinabalu...hehe....kirim beli magnet yg lekat kt peti ais tu ehhhh!!

eyeyou said...

maklong x g KK la, sampai n balik ikot tawau..:)