My Heart Beat

Thursday 24 May 2012

hadiah hari jadi bapak mertuaku...

salam..
21/5/2012 ari tu, besday my FIL..
jatuh hr isnin..
oleh kerana xdpt blk kg,
aku suh la cik abg aku bawak my FIL ke melaka..
so, ari sabtu tu, my FIL dtg la dr pontian ..
dia ikut cik abg aku yg tgh ada keje kat sana..

tgh ari sabtu aritu, aku masak la spesel sket..
ketam masak lemak, grg telo dadar n sayur sajer..
ptg tu aku ada masak asam pedas..
(masakkan utk ayah aku sbb mak aku g jln ganu/klntan)..
so, buat lauk tambah..

esok pg nya..bak ckp xley tido..
aku tny la napa?
dia tunjuk badan2 dia biji2 merah..
penuh satu badan..
lohhh..x kan allergic kot makan ketam? (tu pon mkn separuh jer)

tghr tu g klinik,
doktor ckp bak kena cacar air..
apaaaaa????

hadiah hari jadi bak..kena cacar air...

kesian bak..konon suh bak datang nk g celebrate..
nk g mamam kat ikan bakar..
tp hanya dpt mam kat dlm umah jer..
sbb bak x selesa nk kua..


pg tu celebrate gak..
beli indulgence choc ngan cheese choc ajer..
ngan nasik goreng..
(bekpes anak nk g sek n cik abg nk g keje..)

pas bekpes, bak balik pontian ngan hubby..


p/s: moga bak cepat sembuh..


No comments: