My Heart Beat

Thursday, 1 December 2011

kawan baru!!

dah lama x berblogging!!
bukannya malas..ehhh yer ker? hahha
buzy sgt la dgn keje..lg pulak ne da start cuti sek..
cuti2 malaysia lg!! huhu..
byk x hupdate!!
nnt akan aku hupdatekan juaaa..WALAUPONNNNN...

bukak blog..
ermmm...ada kawan baru la..
yg sudi nk follow blog aku!!!

eceli, aku pon suka bukak blog2 org ne..
baca2 gitu pon ley dapat info..
yg xtaw ley taw...
baca diam2 jer..
silent reader la konon2..
tp malulah nk jadik followers dorang..
sbb aku xpandai lg!!
nk link pon xreti!!

sharing is caring..
bercerita perihal diri sendiri..
bagus xkaco org lain..
siyesss!! kalu aku baca blog org,
 walaupon citer apapon,
mesti dapat sikit info..
itulah faedahnya berkongsi cerita..
yg baik jadikan teladan..hokeyyyy!!!

utk teman baru cik yan, tq sudi jadi kawan sy..

p/s: terharu taw kalu org yg kita xkenal nk kawan ngan kita..;-)

Thursday, 10 November 2011

kopi pra campuran MAHKOTA DEWA..

penah dengar x, kopi ngah meletop2 kat pasaran sekarang?
kopi pra campuran MAHKOTA DEWA..
ke dah rasa? ermmmm..
rasa kopi lah..cuma bahan2 campuran dia jer la..
ada ekstrak MAHKOTA DEWA n herba2 terpilih..
kalu nk taw lebey lanjut, ley aa tgk kat site dia..

eceli, bukan la nk promote kopi ne..tp nk citer sket aa..pasal BAPAK MERTUAku..

2 bln lepas, ada la suh bapak mertuaku belikan kopi ne..
nnt kirim kat en huby aku la kalu blk kg..
(nampak sgt dh berapa bulan x blk kg..hehheh)
sbbnya, pak mertua aku mmg minum kopi ne..
n ada lak budak opis kata, mujarab xley tido sbb minum kopi ne..
yg penting, bertenaga n kesegaran yg maksima..
wahhh..menarik tu bunyinya...wajib gak nk try sekotak..

last week, masa raya korban, aku blk kg la..
bapak mertuaku telah memberikan kopi ini kepada aku..

bukan satu..


bukan dua..


tapi tiga weyyyy!!!

tapi kan..yang paling BEST kan, pak mertua aku kata..
"AYU, TAK PAYAH BAYAR DUIT KOPI TU...."
adoyaiiiii!!!
 besh kan dpt benda FREE..
tp xbest la word tu..
ORANG BELANJA..beshh sket..


bak..

utk bapak mertuaku, tima kasih banyak2..
menerimaku seadanya..
memahami jiwaku..
mendengar luahanku..
(bila kala lak aku luah perasaan..ekekkeke)
ku tahu kau kesepian..
nanti ku carikan jodoh buatmu..
(bapak mertua aku single weyy..sapa ada calon?)

p/s: bertuah kan dpt mertua yg baik cam mertua aku..sporting n pandai masak lg taw!!



Wednesday, 9 November 2011

wordless wednesday!! ^_^


anak oh anak!!!
mama x abes kemas, ko tlg kemas lg!!
habis kotak2 yg dh SETAHUN BERTINGKAT2 nk buang terabur..
ehhh..terlebey word pulak!!


grrrrrrr!!!

Thursday, 3 November 2011

bunga hiasan pemberian teman..

eceli, da lama bunga ne dok terperam kat opis..

teman ne g beli, aku ikut!!!
dok gubah kat opis pon kat port baekkk..work station aku!!
depan aku lagi!!!
xcukup bahan, g beli lagi!!! aku ikut lagi!!!
ingatkan untuk dia..ehhh..nak bagi aku ghupanyerrr..
iskkk...malu akakkk!!!

semalam bawak balik umah..pikir2 mana nk letak??

di sinikah?? (meja tamu)
sekali sufi aisy panjat, selamat pasu mak!!


di sinikah?? (meja makan)
time xder makanan ok la ek..


atau di sinikah?? (meja hiasan)
tak nampak lak cermin akak!!

alaaaa...mana nk letak ne? wat masa ne aku letak kat meja ke-3 tu..
sbb xder gangguan..cuma nk tgk cermin tu jer la..kena tinjit sket!!

anyway, wat teman yg budiman..tQ soooo muchhhh!!
i sukerrrr!!!


me n atie..love u..

p/s: ermmmm..tQ juga buat semua yg bagi present kat saya..;)

Saturday, 22 October 2011

happy birthday mak..

PN ROSNY BINTI BAKHTIAR

ari ni 22.OKT 2011.. ari jadi mak..
yg ke-59 tahun..
ermmm..

mak,
terima kasih mengandungkan kami adik beradik....
terima kasih membesarkan kami adik beradik..
terima kasih atas kasih sayang mak..
terima kasih atas belas ihsan mak..
terima kasih atas perhatian mak..
terima kasih atas pertolongan mak selama ini..
terima kasih atas segalanya..

mak..
halalkan makan dan minum selama ini..
halalkan tiap titis susu mak yang mengenyangkan kami..
halalkan makanan yg telah kami 'curi' daripada mak..
asalkan anak2 mak kenyang, mak kelaparan pon mak rela..

mak,
maafkan kami..
kerana karenah kami mak tahan..
air mata sedih atas kesesatan anak2 mak..
air mata sebak kerana herdikan anak2 mak..
air mata rindu merindui anak2 dan cucu mak..
apalah daya mak..hanya itu senjata yang ada..
mak hanya meluah dengan air mata..
ampunkan kami mak..
atas kesengajaan atau ketidak sengajaan..
yang telah kami lakukan pada mak..

mak,
moga mak bahagia bersama suami tercinta..
moga mak gembira bersama anak2 dan cucu2 mak..
moga mak ceria dengan kawan2 mak..
dan jua tentunya bersama keluarga mak..
yang terdahulu membesar bersama2 mak..

moga mak dilimpahi nikmat kesihatan,
moga mak tidak kusut dengan karenah anak2 mak..
moga mak ceria2 selalu bersama keluarga dan kawan2 mak..
moga mak tidak terlalu memikir benda2 yg remeh..
moga mak mendapat apa jua mahu mak..
moga mak sentiasa dalam jagaan dan rahmat ALLAH..

AMIN..