My Heart Beat

Monday, 30 April 2012

pemberian souvenir sempena birthday blog aku..


salam..
4.4.2012 aritu besday blog aku yg pertama..
so, sajer2 nk kasi souvenir kat kengkawan yg komen..
alaaa..kawan blog xder la ramai..beberapa kerat jer..
bila aku bawak barang kat opis, kawan opis pon nak apa yg aku bawak..
kalu nak, komen la entry kat blog akakkkk!!! hahhaha
member opis aku sorang pon xder blog..aku jer yg rajin..(tangan didada, mata di atas..) hahahha

ok..kat entri INI ada 5 orang pengomen..
1. Anonymous (Cik Noor)
2. Muaz
3. Syazwani Atiqah
4. Atiey
5. Shasha

so, aku dah tetapkan..untuk barang..

khas untuk Cik Noor..

khas utk Muaz sbb dia nak kasi omie dia..

khas untuk Shasha n Atie..(brg ne ada 2 bijik)

yg ne pon aku kasi CIk Noor la sbb kwn2 yg lain da dapat..

aku tambah lg satu gift..
kain batik untuk Syazwani Atikah..
penetapan pemberian adalah berdasarkan request dr dorang..
sbb ada yg da penah dapat barang2 di atas..
beselah..kalau jalan2, opismate mesti dapat souvenir kann..hehehe


p/s: Tima kasih kat kawan2 yg kasi sokongan..:)


Wednesday, 25 April 2012

WW^_^


pay day!!
arrears for 3 months..
increament -13%

p/s: bayar hutang2 n bills dulu..

Monday, 23 April 2012

sudah jatuh ditimpa tangga bertimpa2..

salam..
nak citer sedey la..
pasal anak kecik aku..

semalam, masa ngah kemas umah nek dia,
(hari sblm tu ada wat kenduri)
si kecik aku tu terjatuh sbb pijak lantai licin..

tadi sampai jer rumah mak nak amek anak2,
mak aku bgtaw, sufi jatuh tangga..
alahaiii..siannya..
aku tnya dia mana sakit?
dia tunjuk tangga n kepala dia..
sbb xpandai cakap lg..

pastu aku kua jap sbb ada incoming call,
dia pon nak kua dapat kat aku..
abangnya tutup pintu,
tersepit pulak jarinya..

bagaikan sudah jatuh ditimpa tangga bertimpa2..
siannya si kecik tu..

jari manis tangan kiri tersepit pintu..
nampak kesan lebam biru..
masa aku rasa kat lebam tu, terasa berdenyut2..
mestilah sakit kan?!!

nk close up tp blur la pulak..

muka budak yang kepenatan menangis agaknya..
aku bg dia 'candu' (masih breast feed) terus dia tido..
siannya anak mama ne..

p/s: moga xder apa2..aku risau sbb jatuh tangga tu..x g check lg..






Thursday, 19 April 2012

^TT^

salam..
hari ini aku sgtlah lemau!!
hujan kat lua tu..
kalu dapat bantal mmg beshhh!!
sekian..

p/s: sbnrnya nk try link jugak!! :)

Wednesday, 18 April 2012

tumit bisa2..nk try pakai detox patch..

salam..
da beberapa minggu ne tumit aku bisa2 la..
pg2 bgn tido nk pijak lantai tu bercinta!!
 sudah over weight kah? mmg ponnn!!!
atau ada penyakit lain?
aduhaiiiii..

smlam bos aku ckp ada oder detox patch 100 keping..
sok sampai..(ari ne la..)
dengan muka xmalunya, aku pon tny, "ley share ekk"
"boley kak..kita share yer kak" jwb bos aku..

td tghr brg yg di oder pon da sampai..
dari kedah ko!!
jauh tu..tah mana2 la bos aku surf..
dia rajin beli on9..
aku rajin numpang share..
hehhehe
jimat kalu beli share kita ley try dulu kan..

50 utk engkau..50 utk aku..
total RM 65
bahagi la dua..
 
 
 
p/s: nak cuba utk sebulan ne..harap2 tumit yg bisa2 tu berkurang..