My Heart Beat

Thursday, 19 April 2012

^TT^

salam..
hari ini aku sgtlah lemau!!
hujan kat lua tu..
kalu dapat bantal mmg beshhh!!
sekian..

p/s: sbnrnya nk try link jugak!! :)

Wednesday, 18 April 2012

tumit bisa2..nk try pakai detox patch..

salam..
da beberapa minggu ne tumit aku bisa2 la..
pg2 bgn tido nk pijak lantai tu bercinta!!
 sudah over weight kah? mmg ponnn!!!
atau ada penyakit lain?
aduhaiiiii..

smlam bos aku ckp ada oder detox patch 100 keping..
sok sampai..(ari ne la..)
dengan muka xmalunya, aku pon tny, "ley share ekk"
"boley kak..kita share yer kak" jwb bos aku..

td tghr brg yg di oder pon da sampai..
dari kedah ko!!
jauh tu..tah mana2 la bos aku surf..
dia rajin beli on9..
aku rajin numpang share..
hehhehe
jimat kalu beli share kita ley try dulu kan..

50 utk engkau..50 utk aku..
total RM 65
bahagi la dua..
 
 
 
p/s: nak cuba utk sebulan ne..harap2 tumit yg bisa2 tu berkurang..







Thursday, 5 April 2012

happy 12th anniversary..

salam..


me n him..

5.4.2000 - 5.4.2012..
genap 12 thn ulang tahun perkahwinan aku..
yg ke 12 tahun..



moga perkahwinan ini berkekalan hingga ke hujung nyawa..
sekian..

p/s : sehingga entry ne di type, cik abg lom wish lg!! uwaaaaaaa....
(xper..tu xpenting, yg penting nnt dia balik, dia bawak apa..gagaggagaga..)


Wednesday, 4 April 2012

haPPy biRThdaY!!!!

happy birthday to youuuu..
happy birthday to youuu..
happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

yeayyyyy...
xsangka ko!!
dah setahun rupanya blog aku ne..
tah apa yg aku syok sendiri di sini..
aku suka hokeyy!!
kenangan buat aku..

ok!!
dengan rasa rendah diri,
aku nk bagi souvenir buat sesapa yg sudi baca blog aku ne..
(ne kira giveaway ker??? apa2 la ekkk..)
korang nak tgk souvenir apa???

beg bunjut serbaguna..
(aku letak telekung)

bekas tisu..
(ne display jer hokey..yg betul dlm kotak..)

barang hiasan..
(digantung, kalu kena angin ada bunyi2an..)

kain batik..

so, pada sesapa yang mahu, uols ley tinggalkan apa2 komen kat entry ini..
terbuka pada semua pembaca..

p/s : sangat teruja ne taww..

Monday, 2 April 2012

Pekeliling Gaji Baru SSM 2012

gaji baru ssm
Akhirnya pekeliling gaji baru ssm 2012 telahpun keluar dan boleh di download. Okey cerita banyak tak guna..korang klik pautan dibawah untuk download pekeliling gaji baru ssm 2012.
  1. Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 1 Tahun 2012 – Kenaikan Gaji Pegawai Perkhidmatan Awam Persekutuan Di Bawah Sistem Saraan Malaysia
  2. Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 2 Tahun 2012 – Kenaikan Gaji Bagi Perkhidmatan Polis DiRaja Malaysia Di Bawah Sistem Saraan Malaysia
  3. Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 3 Tahun 2012 - Kenaikan Kadar Bantuan Sara Hidup
Untuk Pengiraan Pemindahan Gaji dari gaji lama SSM ke Gaji Baru SSM klik pautan dibawah:-
cuma masukkan gred perkhidmatan korang, masukkan gaji lama korang dan klik KIRA…
<< JANGAN LUPA KLIK BUTTON SHARE DI BAWAH >>


Read more: http://www.nescafeais.com/pekeliling-gaji-baru-ssm-2012/#ixzz1qqR5x01u