My Heart Beat

Tuesday, 6 December 2011

pc baru..

aku keje kat melaka start 2.8.2008
dh lebih 3 thn..
kat ukt dr start msuk!!
(sblm ne aku kat kl/mersing ngan mindef)

dulu dpt aa pc..
byk hand dah!!
pastu TA baru masuk, bos suh bg TA..
dh la pc bg TA, work station aku pon kasi kat TA..
SAYA YANG MENURUT PERINTAH!!
aku dok la kat celah toilet nun..
(opis aku kecik jer..)
xper..aku soookaaa..
heaven!!

pastu, bos n TA dpt la pc baru..
ley aa amek pc bos, xpon pc kat TA pon ok..
ermmm...berebut lak satu opis..
beshh berebut ne, ley kenal org!!
amek la korang!!
HAK KERAJAAN pon!! bukan aku punya..

dh xder pc..
aku kutip la pc yg buruk2 yg ley pakai tu..
dr bersepah2 kat lantai opis tu..
ermmm..boley la guna gak!!

smlm, ada la org IT anta 3 pc baru...
dlm kotak lg!!
ala..utk bos jugak!!
tp bos br je tukau pc..
so, dorang offer la kat opismate lain..
setelah semuanya xnak,
barulah aku dapat..
pc ne..ermmm..
amek je la org nak kasi..
lg 2, opismate gak amek..

pc lama..byk gak jasa..
(monitor n cpu xsama brand!!)

panas!!! dlm oven lg!!

nak gak pose sblm pasang!!

puas hati???

work station aku...serabut!!!
(aku mmg xpandai nak berhias!!)


p/s: habuan org bersabar!!
(aku ne jenis org xsabar..baran!! ada kena mengena x?)

Monday, 5 December 2011

souvenir from china..

mgu lepas, 2 org bos aku g china..
urusan kerja laa..lawatan ahli  majlis pbt..
sorang ikut mpag, sorang lg ikut mpj..
ermmm..beshh kan jadik bos..
bejalan sana, berjalan sini..
sumer di sponsor!!

tp kan, kita org pon untung gak!!
untung collect souvenir...
ahakkkksssssssss...


 dr en hafidz..psu aku..
(dia dh pesan suh letak telekung)


penyangkut beg..dr akauntan aku..
(oleh kerana ada masalah teknikal, aku sangkut kat beg aku..)

bila bos tahu, brg ne rosak..dia bg additional souvenir taw..bukan satu..tapi 2 utas gelang..
aku cari gelang tu xjumpa, mana aku letak..nnt aku hupload itu gelang..;-))

 
telephone case angry birds..
dr akauntan aku..
(bos aku segan nak kasi sbb dia xsempat beli brg lain..ada tragedy masa kat sana..
dia suh bg anak2..da selamat kasi syahmi n wana)
(perghhhh..berapa souvenir dh tu...hihi)

eceli, ada lg satu..tapi rahsia..syyyyyhhhh...

isnin depan ne, psu aku ikut rombongan ke australia pulak!!
ikot rombongan mbmb lak..
perghhh...syiokkk kan...
tunggu aa.. dapat souvenir apa lagi..
untung2 dapat kangaroo sorang sekor..
hehheheh..

p/s: 1) mekaseh bosss!!! murah rezeki..ameennn..
2) aku dh draft beberapa hari, baru nk publish..

Thursday, 1 December 2011

kawan baru!!

dah lama x berblogging!!
bukannya malas..ehhh yer ker? hahha
buzy sgt la dgn keje..lg pulak ne da start cuti sek..
cuti2 malaysia lg!! huhu..
byk x hupdate!!
nnt akan aku hupdatekan juaaa..WALAUPONNNNN...

bukak blog..
ermmm...ada kawan baru la..
yg sudi nk follow blog aku!!!

eceli, aku pon suka bukak blog2 org ne..
baca2 gitu pon ley dapat info..
yg xtaw ley taw...
baca diam2 jer..
silent reader la konon2..
tp malulah nk jadik followers dorang..
sbb aku xpandai lg!!
nk link pon xreti!!

sharing is caring..
bercerita perihal diri sendiri..
bagus xkaco org lain..
siyesss!! kalu aku baca blog org,
 walaupon citer apapon,
mesti dapat sikit info..
itulah faedahnya berkongsi cerita..
yg baik jadikan teladan..hokeyyyy!!!

utk teman baru cik yan, tq sudi jadi kawan sy..

p/s: terharu taw kalu org yg kita xkenal nk kawan ngan kita..;-)

Thursday, 10 November 2011

kopi pra campuran MAHKOTA DEWA..

penah dengar x, kopi ngah meletop2 kat pasaran sekarang?
kopi pra campuran MAHKOTA DEWA..
ke dah rasa? ermmmm..
rasa kopi lah..cuma bahan2 campuran dia jer la..
ada ekstrak MAHKOTA DEWA n herba2 terpilih..
kalu nk taw lebey lanjut, ley aa tgk kat site dia..

eceli, bukan la nk promote kopi ne..tp nk citer sket aa..pasal BAPAK MERTUAku..

2 bln lepas, ada la suh bapak mertuaku belikan kopi ne..
nnt kirim kat en huby aku la kalu blk kg..
(nampak sgt dh berapa bulan x blk kg..hehheh)
sbbnya, pak mertua aku mmg minum kopi ne..
n ada lak budak opis kata, mujarab xley tido sbb minum kopi ne..
yg penting, bertenaga n kesegaran yg maksima..
wahhh..menarik tu bunyinya...wajib gak nk try sekotak..

last week, masa raya korban, aku blk kg la..
bapak mertuaku telah memberikan kopi ini kepada aku..

bukan satu..


bukan dua..


tapi tiga weyyyy!!!

tapi kan..yang paling BEST kan, pak mertua aku kata..
"AYU, TAK PAYAH BAYAR DUIT KOPI TU...."
adoyaiiiii!!!
 besh kan dpt benda FREE..
tp xbest la word tu..
ORANG BELANJA..beshh sket..


bak..

utk bapak mertuaku, tima kasih banyak2..
menerimaku seadanya..
memahami jiwaku..
mendengar luahanku..
(bila kala lak aku luah perasaan..ekekkeke)
ku tahu kau kesepian..
nanti ku carikan jodoh buatmu..
(bapak mertua aku single weyy..sapa ada calon?)

p/s: bertuah kan dpt mertua yg baik cam mertua aku..sporting n pandai masak lg taw!!



Wednesday, 9 November 2011

wordless wednesday!! ^_^


anak oh anak!!!
mama x abes kemas, ko tlg kemas lg!!
habis kotak2 yg dh SETAHUN BERTINGKAT2 nk buang terabur..
ehhh..terlebey word pulak!!


grrrrrrr!!!